Obchodní podmínky

Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná,jestliže se rozhodnete objednávku stornovat ,tak nejpozději do 4 hodin od potvrzení objednávky. Pozdější storno objednávky je možné pouze na základě dohody s provozovatelem internetového obchodu.

V případě, že zákazník zvolil platbu převodem z účtu a následně se dohodne s provozovatelem internetového obchodu na zrušení objednávky, budou mu peníze vráceny do 7 pracovních dnů od přijetí platby na účet.

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že zákazník si nepřevezme nebo odmítne převzít zboží.

Důvodem k odstoupení je také nezaplacení dohodnuté částky na účet prodávajícího v daném termínu. Termínem zaplacení se rozumí den připsání peněz na účet prodávajícího nebo platba přepravní společnosti při převzetí zásilky.

Zboží standardně odesíláme od 2 do 7 dnů (pracovních) po obdržení objednávky. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu v daném obchodním případě pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Dodání zboží závisí na aktuálních skladových zásobách. 

Pokud na objednávku spěcháte, můžeme Vám za příplatek poslat zboží do 2. pracovního dne. 

Před odesláním objednávek jsou někteří zákazníci kontaktováni na telefonních číslech, které uvedli do objednávky z důvodu dohodnutí termínu dodání. Pokud se nelze se zákazníkem spojit, zásilka je pozdržena, a proto si raději vždy překontrolujte uvedené kontaktní údaje.

Reklamační řád

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku ještě před tím, než potvrdí její převzetí dopravci. Pokud je zásilka zjevně poškozena, musí ihned zkontrolovat obsah zásilky a přesvědčit se, zda je zboží v pořádku. V případě, že došlo k poškození zboží v zásilce, musí kupující trvat na sepsání reklamačního listu s přepravcem nebo odmítnout poškozenou zásilku převzít. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce. Pokud dojde k poškození, je kupující povinen neprodleně informovat naši společnost.

Záruka na zboží se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady způsobené nesprávným použitím, běžným opotřebením, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním. Záruční doba je stanovena na 24 měsíců od převzetí zboží.

Kupující je povinen neprodleně po zjištění závady oznámit toto prodávajícímu na emailovou adresu: pavel@wooden-toys.cz nebo na tel.: 605 560 460.

Kupující musí prokázat, že reklamované zboží  bylo zakoupeno u naší společnosti (Doklad o zakoupení).

Reklamace bude vyřízena dle přání zákazníka. Výměnou vadného výrobku za výrobek bezvadný nebo vrácením peněz (bez ceny poštovného a balného). V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

Při výměně výrobku se záruční doba neobnovuje, pouze se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Prodávající vyřizuje reklamace ihned, nejdéle však do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.

Zákazník má nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů.Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené,nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originální krabici spolu s veškerým příslušenstvím.Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury.Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od doručení zákazníkovi zpět prodejci.Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka na jím udané číslo bankovní účtu či v hotovosti poštovní poukázkou.

 

 

 

Používá se opensource systém OpenCart
Podpora Opencart
Wooden toys - Dřevěné hračky © 2017